Tímto reklamačním řádem je stanoven postup při reklamaci zjištěných vad zboží, které dodává společnost KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o. (dále dodavatel) svým smluvním obchodním partnerům (dále odběratel).
Podle tohoto reklamačního řádu lze postupovat v případech, kdy zboží ještě nebylo odběratelem předáno konečnému spotřebiteli. V tomto případě je odběratel oprávněn uplatnit reklamaci u dodavatele na základě daňového dokladu vystaveného dodavatelem.
Po předání zboží (prodeji) uplatňuje reklamaci případné vady spotřebitel dle ustanovení danými Občanským zákoníkem, Zákonem na ochranu spotřebitele, případně dalšími zákonnými ustanoveními. Nad rámec výše zmíněných ustanovení může spotřebitel uplatnit reklamaci přímo u dodavatele (Kitchen Technology s.r.o.) na základě záručního listu vydaného dodavatelem. Záruční list je součástí dodávky každého výrobku.
Zboží poškozené přepravou a zjevné vady.
Dodavatel zasílá odběrateli zboží externí přepravní službou na svoje náklady (dodávky v MOC nad 500 Kč vč. DPH). Níže uvedené závazné pokyny, zejména časové omezení uplatnění reklamace zboží poškozeného přepravou od doby doručení, jsou stanovené s ohledem na reklamační řád externího přepravce.
KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o.
Žďár nad Sázavou 1.2.2018
© 2015-2016 Airforce. All Rights Reserved